Dostawa
DOSTAWA
Zamówione produkty zazwyczaj wysyłamy do 3 dni roboczych, natomiast sam czas dostarczenia jest uzależniony od wybranej opcji/firmy świadczącej usługi kurierskie.
W przypadku KAWY, czas ten może się nieco wydłużyć, jest to związane z procesem jej palenia. Zależy nam aby zakupiona przez Was kawa była zawsze świeża i aromatyczna.
Podczas składania zamówienia mogą Państwo wybrać jedną z poniższych form dostawy:
Kurier Inpost / Paczkomaty / Paczka w RUCHu
ZWROT TOWARU
Aby dokonać zwrotu towaru pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz
Następnie spakuj go razem z produktem i paragonem ( najlepiej używając tej samej koperty )
Następnie nadaj paczkę w paczkomacie, wpisując dane:
E-mail: shop@raw-wear.com
Telefon: 883666906
Paczkomat: WAW95M
Po otrzymaniu przez nas przesyłki dokonamy zwrotu należności na wskazany rachunek bankowy lub kartę kredytową, użytą podczas transakcji zakupowej. Aby przyśpieszyć proces zwrotu środków, poinformuj nas niezwłocznie drogą mailową shop@raw-wear.com o statusie wysyłki.
WYMIANA NA INNY ROZMIAR/MODEL
Jeśli chcesz wymienić produkt, poinformuj nas o tym drogą mailową shop@raw-wear.com a następnie postępuj jak w kroku powyżej, prześlij do nas zakupiony wcześniej produkt/y.
Dokonaj kolejnego zakupu właściwego rozmiaru/modelu, który wyślemy do Ciebie niezwłocznie a po otrzymaniu przesyłki zwrotnej dokonamy zwrotu należności na wskazany rachunek bankowy lub kartę kredytową, użytą podczas transakcji zakupowej.